6 Şubat 2010 Cumartesi

Yalcin!!! Carsamba gunu bekliyoruz aslanim.

Dun Haberturk gazetesinde Meric Muldur imzali, Yalcin ile Galatasarayli bir futbolcunun arasinda gecen diyalogla ilgili haberi okuduk. Daha once Erhan Telli`nin benzer haberlerini hatirladigimiz icin dikkate almadiydim. Ama daha sonra su asagidaki goruntuleri hatirladim. Gercekten birebir ortusuyor bu dialog ve goruntuler.

Iste o konusma:


YALÇIN: Jo’nun işini bitirdik, artık rahat oynarız.


GS’Lİ FUTBOLCU: Sen ne diyorsun, nasıl böyle bir şey yaparsın?


YALÇIN: Konuşma seni de sakatlarım.


GS’Lİ FUTBOLCU: Necati, Yalçın’a bir şey söyleyin ayıp ediyor.


NECATİ: Tamam, merak etmeyin. Yalçın sen de oyununu oyna.

Ve goruntuler:









Ne diyecegimi bilemiyorum. Biliyorum da yazamiyorum. Bu macin rovansi var di mi Yalcin? Sen de geleceksin di mi Carsamba gunu Ali Sami Yen`e? Diyecegimizi orda soyleyelim en iyisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder